GymnasieLaboratoriet
Hop til indhold
  • Forside
  • Indeklima
  • OneNote 2013
  • Raketter
    • Faldskærm
    • Faldskærm kredsløb
    • Forbind mBlock til Arduino og upload
    • Hvad skal bruges?
    • Kendte problemer (faldskærm)
    • Kode til faldskærm
    • Opgaven
    • Program der styrer en faldskærm
    • Hvor højt flyver raketten?
    • Vinger og spids
  • Robotter
    • Lego
    • Robotbil med to hjul
    • Robotbil med to hjul kode
    • Simpel motor test
    • Simpel ultrasonic sensor test
    • Skrotrobotter
  • Stream
  • Kategorier
    • Biologi
    • Bioteknologi
    • Kemi
    • Digital Dannelse
      • Sociale medier
      • Computational thinking
    • Elektronik
      • Arduino
        • Raket
        • Hvor højt flyver raketten?
      • EV3 Mindstorms
      • Micro:bit
      • Raspberry Pi
      • Maker og DIY
    • Office 365
      • Onenote
      • Klassenotesbog
    • Planlægning & pædagogik
      • Innovation
      • HF
      • Flipped
      • Skriftlighed
      • Synlig læring
    • Programmering
      • Maskinlæring
  • Om bloggen
← Ting på internettet #1
Højdemåler til faststof-raket →

IoT #2

Udgivet den oktober 1, 2016 af rkw

https://thingspeak.com/channels/165821/charts/1?bgcolor=%23ffffff&color=%23d62020&dynamic=true&results=60&type=line

https://thingspeak.com/channels/165821/charts/1?bgcolor=%23ffffff&color=%23d62020&dynamic=true&results=2000&timescale=20&type=line&xaxis=tid

Sensoren står i vindueskarmen. Live opdatering hvert 20. sekund. Hvis diagrammerne ovenfor er tomme, er det fordi jeg har pillet sensoren ned, for at bruge den til noget andet.
Fra www.thingspeak.com:
data

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.
← Ting på internettet #1
Højdemåler til faststof-raket →
  • Seneste indlæg

    • chatGPT
    • Blooket = Kahoot på steroider
    • Skylanders i Escape room 2022
    • Dataanalyse og Machine Learning
    • Biogas!
    • Hvor god er en AI til at besvare en skriftlig eksamensopgave?
    • Escape game 2022
    • Drejeskive-telefon og Micro:bit
    • En gammel telefon
    • Har du talt med din røgmaskine?
    • Eksamen i informatik C
    • Vækstlys
    • Lockdown AV-hacks
    • Det intelligente væksthus
    • Computer-modeller i biologi
    • Kropslighed og mentale modeller
    • Podcast
    • Det nye SRP
    • Interaktionsdesign og Netværk
    • Informatik c -year ½
    • Vertikal vækst update
    • Vertikal vækst
    • Micro:bit i Escape room
    • Sommerskole 2019
    • NetLogo
    • Kø i Micro:bit
    • Bæredygtig Arduino
    • LIVE: Danmarks CO2 udledning
    • Maskinlæring med JavaScript
    • Programmering for lærere
    • CO2-aftryk fra en Arduino
    • Maker != Materialist
    • Innovation på 60 minutter
    • Potteplantevander udvidelse
    • KnapSpil
    • Vejledning i Digitale Kompetencer
    • Computational thinking i HF
    • Krydderurter
    • Sommerskole 2018
    • Update maj 2018
    • JavaScript og Arduino mødes
    • Forelsket i JavaScript
    • EscapeRoom-based learning
    • Google Home Assistant
    • Lineær regression med maskinlæring
    • Innovation i NF
    • Et par mindre nyheder i o365
    • kryds og bolle test
    • Computational Thinking i stx
    • Big Data i biologi
    • Fjol med intelligent robot
    • Mål for 2017-18
    • Sommerskole 2017
    • Maskinlæring med selvbalancerende robot
    • Alle indlæg
    • Puzzlebox med micro:bit
    • Simpel robot med machine learning
    • Mikroskop i nyt lys
    • Bedre end rundbold
    • Innovation i AT
    • Streaming til YouTube
    • DIY micro:bit buggy
    • Micro:bit buggy-mod
    • Byg en drone
    • Elektronisk LEGO
    • Luftkvalitet i klassen
    • MS Classroom førstehåndsindtryk
    • Hour of Code aktiviteter
    • Stilladsering af noter
    • Faste grupper
    • En selvlærende robot
    • Arduino vs. Raspberry Pi vs. Micro:Bit
    • 80 meter over jorden
    • Internet of Things #3
    • Hvornår brister Tech-boblen?
    • Højdemåler til faststof-raket
    • IoT #2
    • Ting på internettet #1
    • Robotbiler med hjul
    • Mindmap som overblik
    • En servo for meget
    • Mål for 2016-17
    • Den rigtige robotbil
    • Kode i blogindlæg
    • Sommerskole 2016
    • Højdemåler i ny version
    • I mål med 2015-16
    • SumoLego
    • Klimastation tilpasninger
    • Klimastation
    • Programmering med blokke
    • Lego og matematik
    • Ny raket med elever
    • Første raket med elever
    • I gang med Arduino
    • Vi fik ikke bygget en selvkørende bil, men..
    • Skattejagt
    • We have liftoff
    • Et par forsøg med Sharepoint
    • Børnenes kemisæt
    • Facebook rules
GymnasieLaboratoriet
Drevet af WordPress.